Retourneren
Inhoudsopgave
Artikel 1 - Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Artikel 2 - Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Artikel 3 - Hoe kan ik een artikel omruilen?
Artikel 4 - Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Artikel 1 - Hoe retour ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Hollandse Bazaar heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.
Let op!
Oortjes (oordopjes), oorbellen, toiletbril et cetera kunnen niet geretourneerd worden in verband met hygiëne.
(Hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is, kunnen niet geretourneerd worden)
Producten die speciaal voor u gemaakt zijn en producten die voor u op maat gemaakt of gesneden zijn, kunnen niet geretourneerd worden.
Retourneren is vrij eenvoudig.
1. Stuur het afgedrukte retourformulier, de vrachtbrief/factuur naar het volgende adres:
Hollandse Bazaar
Wold 2602,8225BL
Lelystad
2. Stuur de artikelen terug naar het door ons opgegeven adres.
Het kan een ander adres zijn dan bovenstaand adres.
Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening.
Houd er rekening mee dat Hollandse Bazaar retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retour voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen kunnen we helaas niet verwerken.
Let op! De retourskosten zijn voor rekening van de klant.
Artikel 2 - Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening. Dit duurt maximaal 5 werkdagen.
Let op: de verzendkosten en retourskosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het verzenden en terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening!
Gratis verzendkosten bij het retourneren van een bestelling zijn niet langer gratis en vallen onder de verantwoordelijkheid van de koper.
De persoon die de bestelling retourneert, is verantwoordelijk voor de retour- en verzendkosten, zelfs als de verzending gratis was.
Artikel 3 - Hoe kan ik een artikel omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Mocht je een artikel in een andere maat of kleur willen ontvangen, dan zal er een nieuwe order geplaatst moeten worden.
Artikel 4 - Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem contact op met info@hollandsebazaar.nl , op werkdagen zorgen wij binnen 48 uur voor een passende oplossing.